Scenarii de Paintball Iasi

paintball si airsoft 3CAPTURAREA STEAGULUI

– 2 baze cu steag;

– 2 echipe egale numeric;

– 2 steaguri care sa fie arborate in bazele respective;

Reguli :

1) Toti jucatorii trebuie sa inceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu (sau punctul desemnat a fi punct de pornire) si nu pot parasi aceasta zona decat atunci cand jocul a inceput;
2) Jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;
3) Daca un jucator este eliminat in timp ce poarta steagul, el trebuie sa lase steagul acolo unde a fost lovit sau sa il agate de cel mai apropiat obiect (nu de alt jucator);
4) Jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse;
Pentru a castiga jocul : capturati steagul echipei adverse si aduceti-l la baza proprie.

APARA OBIECTIVUL

1) “Aparatorii” nu pot parasi baza cu steag sau ariile unde au fost limitati;
2) “Atacatorii” pot ataca din orice loc al terenului;
3) Toti jucatorii trebuie sa-si inceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu (sau punctul desemnat a fi punct de pornire) si nu pot parasi aceasta zona decat atunci cand jocul a inceput;
4) Va fi fixata o limita de timp de 30 de minute
5) jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;
6) jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa-si indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse.

Pentru a castiga jocul :
– Echipa care ataca va fi desemnata castigatoare daca elimina toti jucatorii adversi( captureaza baza – obiectivul).
– Echipa care se apara va fi desemnata castigatoare daca nu pierde obiectivul in 30 minute sau elimina toti jucatorii adversi

SWAT vs. TERO

– 2 baze;

– 2 echipe egale numeric;
Reguli :

1) Toti jucatorii trebuie sa inceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu (sau punctul desemnat a fi punct de pornire) si nu pot parasi aceasta zona decat atunci cand jocul a inceput;

2) Jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;

3) Jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse;

Pentru a castiga jocul : Echipa care va reusi sa elimine toti jucatorii din echipa adversa avand cel putin un jucator neeliminat va fi desemnata castigatoare.

IMPUSCATI-l PE CAPITAN

1) Capitanul nu-si poate parasi baza;
2) Toti jucatorii trebuie sa-si inceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu si nu pot parasi baza decat atunci cand jocul a inceput;
3) jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;
4) jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa-si indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse.

Pentru a castiga jocul : eliminati Capitanul echipei adverse.